2013. április 11., csütörtök

Mindeközben a kertben

Most, hogy két napja tavasz van, legszívesebben egész nap csak a kertben tennék-vennék, ahelyett, hogy dolgozom a gép előtt (már akkor, amikor nem épp tennivaló van a felújításon).

Azért most már igyekszem minden nap egy kis időt szánni a kerti tennivalókra is:

Tegnap a kert alsó részében elültettem néhány fűszernövényt, utána meg nekiestem a fenti részen (ahol a veteményes lesz) felásni a földet. Ahhoz képest, hogy két napja még tél volt, tegnap már ujjatlan pólóban is folyt a hátamon az izzadság (jelentem fog a nap, mert kirajzolódott a hátamon a póló vonala). Meg kell hagyni, elég szélvédett kertünk van, mediterrán beütéssel. Így lehet az, hogy a bejárati ajtóval szemben van egy fügefánk is.

A tegnap felásott részre ma elültettem a paradicsomot, padlizsánt, sárgarépát (miközben Encsi és Kitti remekül elszórakoztattak:) ). Hétvégén meg még egy tucat zöldséget szeretnék elvetni, kiültetni. Adrián kapott tegnap egy metszőollót, megígérte, hogy megmetszi hétvégén a szőlőt, meg a gyümölcsfákat! :)

Ma ásás közben találtam egy csomó sárgarépát. Még semmit nem tudok erről az egész "mezőgazdaságról", és némileg meglepődtem a fogáson. A nyuszink és én imádni fogjuk! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése